Filme vs. Cărţi

Am fost foarte încântată de această nouă rubrică pe GoodRead. Ţinând cont că au existat dintotdeauna discuţii pro şi contra despre cărţile şi filmele realizate pe baza acestora, consider că ideea aceasta va fi de folos pentru mulţi dintre noi. 🙂

1. Deoarece Fifty Shades of Grey ( atât cartea, cât şi filmul) au fost şi încă sunt subiecte controversate în special în lumea cititorilor, iată aici un articol care sper să vă lămurească pe cei care sunteţi în urmă cu noutăţile. 🙂

86a7ccc3d48514ecd8f179c65d51cd1c

2. Literatura românească (vorbesc despre cea clasică) nu se lasă mai prejos. De fapt, sunt sigură că este cu mult peste cartea de mai sus. Dacă nu aţi auzit încă despre Domnişoara Christina de Mircea Eliade, ar fi cazul să vă interesaţi acum. Suspans, mitologie românească, puţin romantism şi cine ştie?! Poate va deveni una dintre preferatele voastre. S-a făcut recent şi un nou film după ea şi sunt de părere că este mult mai reuşit decât primul. Dacă v-am stârnit curiozitatea, vă aştept pentru mai multe detalii aici.

01

Posted on 11 Iulie 2015, in Articole pentru GoodRead and tagged , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

Mozaic profan

Fa ce simti si iubeste la infinit

Blogul Oramea

Citește. Înțelege. Visează. Speră.

brigittacalatoreste

Cred cu tărie că în viața asta rămânem doar cu ce am visat, cu ce am iubit și cu cât am călătorit…

Stilul Meu Natural

Campania Stilul Meu Natural "Cinci porţii de legume, fructe sau suc de fructe"

Joaca de-a cuvintele

Nu am multe de spus, dar am atatea de scris.

roxanaaaaaaaa

A fine WordPress.com site

Catalin Petrovici

♔ ♊ - ♢ ♤ ♡ ♧ mente aperta ♢ ♤ ♡ ♧ - ♪ ♬♫ ♪ ♩ ♬

ingerulrafael

Biserica gandurilor mele, revarsata in cuvinte sincere.

Andra Puiu

"A man who wants something will find a way. A man who doesn't will find an excuse. "

Juliacastorp's Blog

Studii de dans macabru

MM's Blog

The best gift you are ever going to give someone— the permission to feel safe in their own skin. To feel worthy. To feel like they are enough. — Hannah Brencher

BLOG SIMPLU

despre trai. real, doar uneori imaginar

intrenoaptesizi

A fine WordPress.com site

Thea

,,Who are you when no one is watching ?''

