Cum este treaba cu 7

d88f819be9ebb798d4e90b1a6d0e9e36Acum ceva timp, împreună cu o amică virtuală-T’s Secrets, am stabilit să facem un fel de experiment ce avea legătură cu numerele, ea având o „afinitate” pentru numărul 13, eu pentru cifra şapte. Îmi amintesc că numai bine încheiasem înţelegerea, că-mi şi apăruseră în faţa ochilor o mulţiiiiimeee de 7. De atunci a continuat să-mi sară în ochi ca şi înainte.

La început m-a surprins să văd asta peste tot. Apoi am crezut că este un fel de obsesie psihică. Adică, vedeam încontinuu orice oră gen, x:07. Dacă nu, clar apărea o altă oră care să-l conţină ori dacă nu, mintea mea aduna sau scădea involuntar ore şi minute şi ghiciţi-rezultatul era şapte. Asta e ciudat, adică…serios acum- eu nu am fost niciodată bună la mate, de unde şi până unde atâta devotament matematic în mintea mea? Că vreun geniu supernatural ştiu sigur că nu-s. Ok- şapte la ceas, dar nu numai-îmi sărea pur şi simplu în ochi peste TOT: stradă, internet, plus că puneam tot felul de chestii cap la cap şi nici acum nu sigură că asta era ceva necesar.

Ca fapt divers, o dată am avut nevoie de un amărât de şapte ca să mă salveze la mate. Altădată, am găsit o floricică de liliac cu 7 petale, într-o zi de 7 mai 2014. Ghiciţi- după un an, mi-am găsit un om cu care mă înţeleg aşa cum nu m-am înţeles cu nimeni vreodată, îl iubesc, mă iubeşte, fericire etc. Este născut pe 7 mai. 🙂 Primul meu examen de final de an de facultate a fost în sala 16. (1+6). L-am trecut, normal. Iar astea sunt doar câteva situaţii.

Undeva prin tot timpul care a trecut, am avut şi etapa-mă tem de 7. Nu ştiu când am trecut de ea. În orice caz, dacă la început am fost toată un foc şi făceam cercetări care nu făceau decât să adeverească lucruri, acum sunt un foc care arde aşa, mocnit.  M-am liniştit. Zâmbesc când văd acest amic numeric undeva. Ştiu că-mi poartă noroc şi că este felul lui de a-mi spune, „Hei, sunt aici. Totul este ok, nu îţi fă griji.” Ori am eu imaginaţia prea bogată ori este de fapt Dumnezeu, în varianta sa nebunatică. 7 este cifra mea norocoasă. Nu doar pentru că aşa consideră toată lumea că e, ci pentru că atât eu, cât şi mintea mea, ştim sigur asta. Nu mă interesează să demonstrez cuiva asta. Nu ştiu cum este la tine T, dar sunt curioasă să aflu oricum. Pupici! 🙂

Posted on 1 Iulie 2015, in Fără categorie and tagged , . Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. 77777777777777777777))))))))))))))))))))))))))))))))

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

Mozaic profan

Fa ce simti si iubeste la infinit

Blogul Oramea

Citește. Înțelege. Visează. Speră.

brigittacalatoreste

Cred cu tărie că în viața asta rămânem doar cu ce am visat, cu ce am iubit și cu cât am călătorit…

Stilul Meu Natural

Campania Stilul Meu Natural "Cinci porţii de legume, fructe sau suc de fructe"

Joaca de-a cuvintele

Nu am multe de spus, dar am atatea de scris.

roxanaaaaaaaa

A fine WordPress.com site

Catalin Petrovici

♔ ♊ - ♢ ♤ ♡ ♧ mente aperta ♢ ♤ ♡ ♧ - ♪ ♬♫ ♪ ♩ ♬

ingerulrafael

Biserica gandurilor mele, revarsata in cuvinte sincere.

Andra Puiu

"A man who wants something will find a way. A man who doesn't will find an excuse. "

Juliacastorp's Blog

Studii de dans macabru

MM's Blog

The best gift you are ever going to give someone— the permission to feel safe in their own skin. To feel worthy. To feel like they are enough. — Hannah Brencher

BLOG SIMPLU

despre trai. real, doar uneori imaginar

intrenoaptesizi

A fine WordPress.com site

Thea

,,Who are you when no one is watching ?''

